‘Ik leer anders’

Leerproblemen bij dyslexie, adhd en beelddenken, snel aanpakken? Een grote groep ondergewaardeerde leerlingen heeft een bijzondere gave: het zijn beelddenkers! Zij denken niet in woorden, maar in beelden. Daarom wordt het lesmateriaal niet begrepen en onthouden. Vaak hebben beelddenkers een leerachterstand of denkt men aan dyslexie. Bijles helpt niet of nauwelijks omdat er dan nog meer schoolwerk op ‘foute’ wijze wordt aangeboden. De training ‘Ik leer anders’ vertaalt de lesstof naar jouw manier van denken.

Doordat we de lesstof op de juiste manier aanbieden aan de leerling, kan hij of zij direct vertellen of deze leermethode werkt. Dus geen eindeloos traject zonder resultaat. Want wanneer we overschakelen naar het juiste informatiesysteem (visueel) wordt de lesstof direct begrepen en onthouden. Tijdens de training kunnen bijvoorbeeld leerlingen met een taalprobleem, woorden foutloos spellen. Van voor naar achter, maar ook van achter naar voor. Simpelweg omdat ze het woord als woordbeeld hebben opgeslagen. Denk je nu: “Hmmm... direct resultaat is te mooi om waar te zijn...”. Lees dan de verhalen uit de praktijk van ouders en kinderen op de site van op www.leerproblemen-beelddenken.nl

Blijf niet langer worstelen met schoolwerk. Ervaar zelf of deze leermethode ook voor jou werkt. Leerproblemen aanpakken met de training ‘Ik leer anders’ is leuk en versterkt het gevoel van zelfvertrouwen. De leeftijd om deze techniek aan te leren is vanaf 5 jaar tot 100!

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Laatste tweets

HarrietteRenee Bijzondere en unieke nieuwe tools en gesprekskaarten ontworpen voor in de verlies- en rouwbegeleider door 22 studen… https://t.co/0HiYIkbtsv
HarrietteRenee 22 Verlies en rouwbegeleider geslaagd voor hun Post HBO diploma. Een feestelijk en ronduit intiem en persoonlijk we… https://t.co/Zlt9Ynr2o7
HarrietteRenee RT @JelleJolles: Waarom de adolescentie 'eeuwig' duurt; over populariteit, peers en nog meer (The Atlantic) https://t.co/iDEmFljjjb

Facebook

Copyright © 2013